Overlijden Jos Bouwman

We ontvingen het droevige bericht dat geheel onverwacht is overleden dhr. Johannes Hendricus Bouwman, bij ons bekend als Jos.
De uitvaartplechtigheid waarin Elly van Rooden voor zal gaan, zal plaatsvinden in de St.Urbanuskerk te Nes aan de Amstel op zaterdag 26 juni, waarna Jos begeleid zal worden naar zijn laatste rustplaats op de begraafplaats te Wilnis.

U wordt vriendelijk verzocht om bij entree, het lopen door en bij het verlaten van het kerkgebouw een eigen mondkapje te dragen en daarbij de aanwijzingen van de begeleiding op te volgen. We wensen de familie, vrienden en allen die hem nu moeten missen heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies, zo kort na het overlijden van vader Johan Bouwman.